BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 20, 2010

aku...=)

Sem ni dah pun berakhir…
Macam-macam yang jadi….sekelip mata je….
Tak pernah pun aku sangka macam ni akhirnya…
Tapi tu la takdir….
Sesuatu yang tak kita jangka…
Tapi harus kita terima….

Apapun jadi semua dah berakhir…
Segala yang terjadi sem ni harus terhenti kat sini je….
Pahit manis suka dan duka….
Simpan sebagai kenangan dan pengajaran….
Tak guna menyesal dan tak perlu merintih..
Segala yang terjadi ada hikmahnya…
Senyum..=)

3 comments:

fArrAh nUr AmIrAh said...

yup.. betol tu miza...
semua nya da tjadi.... n ap y tlh tjadi ad hkmahny...
senyum yaa.. ;)

✿nenek moden✿ said...

apa yang berlaku ada hikmahnya..

FUZY said...

hikmah itu 1 anugerah...anugerah itu tak semua yang dapat...yang dapat mungkin sama tapi tak serupa...biar pon perit mana pon hidup mesti diteruskan....